Kroonint Cleaning
Een bestelling plaatsen doe je via onze eigen webshop. Log in op je Mijn Kroonint account om als klant van Kroonint te profiteren van extra bestelgemak.
Neem bij vragen gerust contact met ons op. Mail naar order@kroonint.nl of bel ons op 010-2946969.
Exclusief BTW
Zolang de artikelen zich in het winkelmandje bevinden kun je deze wijzigen of verwijderen.
Is de bestelling geplaatst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op voor de mogelijkheden.
Mail naar order@kroonint.nl of bel ons op 010-2946969
Mocht je bestelling of een deel daarvan niet op voorraad zijn, dan wordt je hierover per e-mail geïnformeerd. Uiteraard doen we er alles aan om de bestelde artikelen zo snel als mogelijk aan je te leveren.
Heb je geen bevestiging ontvangen en je hebt twijfels of je bestelling goed is doorgekomen?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op als je het antwoord graag direct wil weten. Mail naar order@kroonint.nl of bel ons op 010-2946969
Het is ook mogelijk dat er een verkeerd e-mailadres is geregistreerd. Controleer of je e-mail adres klopt op Mijn Kroonint onder de tab Accountoverzicht. Je kan het e-mailadres zelf wijzigen door op de knop Contactgegevens ‘Wijzigen’ te klikken.
In onze webshop kan je betalen met de volgende betaalmethoden: iDEAL of per bank overschrijving. Er is ook de mogelijkheid om op rekening te bestellen, mits je bij Kroonint als klant geregistreerd staat.
Stuur een mail naar order@kroonint.nl. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen om je te informeren over je klantnummer en de inloggegevens.
Producten kunnen geretourneerd worden indien het bestelde product ongebruikt, compleet is, en in originele verpakking zit. Daarnaast moet u in het bezit zijn van een aankoopbewijs.
Laat ons per mail (info@kroonint.nl) of telefoon (010) 294 69 69 weten dat u het product wilt retourneren. Wij zullen u dan instructies geven over hoe dit het beste geregeld kan worden.
Retouren kunnen worden gestuurd of afgegeven op:
Albert Plesmanweg 77, 3088 GB Rotterdam
Dit kan per situatie verschillen. Maar wij doen ons uiterste best om dit binnen 2 werkdagen geregeld te hebben.
Binnen 2 á 3 werkdagen.
Als de bestelling nog niet is verzonden en u heeft via iDeal betaald, kunnen wij binnen 2 werkdagen het bedrag terugstorten.
Retour is niet mogelijk bij:
Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kan je een nieuwe bestelling plaatsen, lees de voorwaarden onder Verzending & Levering.
Gebruikersnaam vergeten?
Mail naar order@kroonint.nl of bel 010-2946969. Wij zullen je zo snel mogelijk helpen!
Wachtwoord vergeten?
Klik bij het inloggen op Mijn Kroonint op ‘Uw wachtwoord vergeten?’
Vul hier je e-mailadres in en wij sturen je een link om je wachtwoord te resetten.
Om op rekening te kunnen bestellen moet je eerst contact met ons opnemen. Wij zullen een debiteurnummer en een account voor je aanmaken. Daarna kun je eenvoudig via onze webshop bestellen.
Zolang de artikelen zich in het winkelmandje bevinden kun je deze wijzigen of verwijderen. Is de bestelling geplaatst neem dan contact op met onze klantenservice via 010-2946969
Als je al eerder bestellingen bij Kroonint geplaatst hebt dan kun je deze (nadat je bent ingelogd) terugvinden op Mijn Kroonint onder de tab ‘Bestellingen of orderhistorie’.
Als je al eerder bestellingen bij Kroonint hebt geplaatst dan kun je deze gegevens (nadat je bent ingelogd) terugvinden op Mijn Kroonint onder de tab ‘Orderhistorie’. Wil je een kopie factuur ontvangen? Mail dan naar debiteuren@kroonint.nl met het bestelnummmer.
Kroonint is constant bezig met zoeken naar duurzame oplossingen voor jou als klant en in de eigen bedrijfsvoering. Lees hier meer over onze circulaire oplossingen.
Neem gerust contact met ons op bij vragen of opmerkingen. Wij zijn je graag van dienst.
Mail naar order@kroonint.nl of bel 010-2946969.